وضع مالیات های سنگین برای خانه های خالی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1396
بازدید : 112
نویسنده : omid

یکی از کارشناسان مسکن به نام کمال اطهاری در گفتگویی که با خبرگزاری بانکداران 24 داشته است، در رابطه با رکود بازار مسکن اظهار نظر نموده است. وی شرایط فعلی بازار معاملات ملکی و در کل صنعت ساختمان را در حالت رکود تلقی نمی کند. به گفته ی وی، اصطلاح قفل شدگی برای این وضعیت در بازار مسکن مناسب تر می باشد.

وی گفت: برخی از تولیدکنندگان مسکن خرد در سال های گذشته، با عرضه نامناسب خانه مسکونی و تولید نادرست ملک مسکونی و عرضه آنها به بازار مسکن، زمینه را برای ناهمخوانی بازار عرضه و تقاضا مسکن فراهم نمودند.

وی در رابطه با اینکه اقتصاد رانتی خود عامل مهمی برای ایجاد رکود در بخش مسکن و معاملات ملکی می باشد افزود: به دلیل رانت های موجود در بازار مسکن، قیمت آپارتمان های مسکونی و خانه های مسکونی در تهران، بسیار نامتعارف افزایش داشته است.

باید جلوی رانت در بازار مسکن و بازار معاملات ملکی گرفته شود. برای این قضیه و برای تحقق این هدف، بهترین وضعیت، ایجاد مالیات سنگین برای خانه های خالی می باشد. خانه های با ارزش در قسمت های مختلف دارای نوسان قیمت زیادی هستند. وضع مالیات سنگین برای خانه های خالی یکی از راه های خوب برای معاملات درست در بازار مسکن و خرید و فروش ملک مسکونی می باشد.

کلمات کلیدی: رکود بازار مسکن، شرایط فعلی بازار معاملات ملکی، صنعت ساختمان، بازار مسکن، تولیدکنندگان مسکن خرد، عرضه نامناسب خانه مسکونی، اقتصاد رانتی، قیمت آپارتمان های مسکونی، خانه های مسکونی در تهران، بازار معاملات ملکی، مالیات سنگین برای خانه های خالی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com